a.s. Vrijdag afscheid meester Harry

Het definitieve afscheid van meester Harry van de St. Barbaraschool is a.s. vrijdag 14 september.

Om 9 uur is de openingsviering van het schooljaar, waarin we tevens meester Harry in het zonnetje zetten.

Daarna is er afscheid van de kinderen, waarna we na schooltijd afscheid nemen als team.

Als u als ouder meester Harry nog gedag wilt zeggen, wilt u dit dan, op verzoek van hemzelf, schriftelijk doen? U kunt uw kaartje afgeven op school.

We zouden het leuk vinden om namens de kinderen iets moois aan te bieden aan meester Harry. Daarom willen wij u vragen om uw kind €1,- mee te geven. Van het totale bedrag kopen we dan in overleg een mooi cadeau.

Het geld kunt u liefst nog voor vrijdag inleveren bij de leerkracht van uw kind.

afscheid afscheid