Volleybal Stuif-in

Volleybal Stuif-in voor kinderen van groep 2 t/m groep 8.

Nog een week en dan is het zover: De volleybal Stuif-in! Op donderdag 20 september organiseert Volleybalvereniging De Boemel in sporthal De Groet in Tuitjenhorn in het kader van De Nationale Sportweek een naschoolse sportactiviteit: een gratis Stuif-in om kinderen op speelse wijze kennis te laten maken met volleybal.

De inloop begint om 14.00 en is rond 15.45 weer afgelopen. We starten met wat drinken en een versnapering. Dan beginnen we met een warming-up en kunnen de kinderen deelnemen aan diverse activiteiten; de clubtrainers laten de kinderen op speelse wijze kennis maken met de basisbeginselen van de sport.

De kinderen hebben om deel te kunnen nemen alleen een T-shirt, sportbroek en binnensportschoenen met een lichte zool nodig.

Kom gerust meedoen of even kijken. Het is ook een leuke activiteit voor BSO of gastouders! Zit je al op volleybal dan ben je van harte welkom om ook te komen. Neem je broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes mee, dan maken we er een gezeliige middag van. Voor meer informatie: secretarisdeboemel@hotmail.com of www.de-boemel.nl. Vooraf opgeven kan ook via dit e-mailadres maar mag ook op de Stuif-in zelf.

vollybal vollybal
Vollybal de Boemel Vollybal de Boemel