St. Barbara in actie voor Serious Request

ingevoerd op 19-12-2018

Overweldigend, dat is het woord dat we kunnen gebruiken voor de flessenactie. Al voor half 9 werden de eerste flessen ingeleverd en een rondje langs de groepen leverde nog veel meer flessen op. Wat fantastisch om te zien hoe kinderen trots waren op hun flessenactie.

Uitiendelijk konden we twee boodschappenwagens, 5 grote blauwe vuilniszakken vol lege flessen en een leeg bierkrat konden we wegbrengen naar de Deen. Teveel om alleen door Isabel en de directie in te leveren, dus hebben we hulptroepen ingeschakeld en met 5 vrouw sterk zijn we aan de slag gegaan.

Na ruim een half uur hadden we alle flessen door het apparaat gedaan en dat leverde een prachtig bedrag op. Met alle geldelijke bijdrages erbij komen op een bedrag dat meer was dan we van te voren hadden mogen dromen.

Vanavond tijdens de kerstviering zullen we bekend maken wat de uiteindelijke opbrengst is geworden.