Deze week: Flessenactie voor Schoolplein 14

ingevoerd op 23-01-2019

Pem, Ischa, Liv en Senne uit groep 7/8 hebben voor deze week een statiegeldactie op touw gezet. Er komen al wat flessen binnen, maar de dames hopen natuurlijk op zakken vol lege flessen, zodat de €8000 die we nodig hebben snel gehaald wordt.

We weten dat we dit ook voor de kerstvakantie al van u gevraagd hebben in het kader van Serious Request, maar omdat deze 4 meiden dit helemaal zelf organiseren, willen we het toch nog even onder uw aandacht brengen. Dergelijk enthousiasme moet beloond worden natuurlijk!

U kunt uw flessen kwijt in de directiekamer. Daar staat ook een mandje voor statiegeldbonnetjes of ander soortige donaties.

Deze week is er overleg met de Boemel om te bekijken wat voor actie we gezamelijk kunnen gaan opzetten. Het filmpje dat bij de Kick 0ff gemaakt is, is bijna klaar en verschijnt binnenkort op de site van de school, de Boemel, de volleybalbond en de Cruijff foundation. De crowdfundingactie bij de verkoop van kaartjes bij internationale volleybalwedstrijden is al van start gegaan.

de boemel de boemel
schoolplein 14 schoolplein 14