Tevredenheidsenquete

ingevoerd op 23-01-2019

Iedere 4 jaar zijn wij verplicht een tevredenheidsenquete af te nemen onder leerlingen, ouders en leerkrachten. Dit jaar is het weer zover.

We zijn momenteel in gesprek met een bureau die dit voor ons gaat regelen. U zult begin maart een uitnodiging via de mail ontvangen voor deze enquete. De leerlingen van groep 5 t/m 8 vullen de enquete namens alle leerlingen in.

Met de gegevens van deze enquete kunnen wij weer stappen zetten in ons beleid. Hoewel u als ouders toen aangaf tevreden te zijn over de school zijn we n.a.v. de vorige enquete bijv. bezig geweest met de veiligheid rondom de school. Zo is er een kiss&ride strook gerealiseerd en zijn er uiteindelijk camera’s opgehangen op het plein. De veiligheid blijft natuurlijk een punt van aandacht, en daarom voeren wij nog regelmatig gesprekken met gemeente en politie hierover.

Ook is er dit jaar in de schoolontwikkeling opgenomen dat Kunst en Cultuur een meer nadrukkelijke rol krijgt in ons thematisch onderzoekend onderwijs. Ten aanzien van  de begeleiding van dyslectische en meerbegaafde leerlingen is er de afgelopen jaren door het team scholing gevolgd.

De enquete is voor ons dus van groot belang en we hopen dat veel ouders deze zullen invullen.

tevredenheidsenquete tevredenheidsenquete