Fiep app gaat van start op 10 april a.s.

ingevoerd op 25-03-2019

Tijdens de ouderavond van donderdag 21 maart j.l. hebben wij u geïnformeerd over ons nieuwe communicatiemiddel de ‘Fiep app’, waarvoor u via de mail de inloggegevens heeft ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk om u zo snel mogelijk te registreren.

Op het moment dat de ouders/verzorgers hun gegevens in het systeem hebben geregistreerd, kunnen de teamleden geschoold worden in het gebruik van de Fiep app. Het laatste scholingsmoment voor de teamleden staat gepland op 9 april a.s.

Op 10 april kan de communicatie via de Fiep app officieel van start gaan.

Vandaag had een ouder al een ziekmelding van haar kind via de Fiep app verstuurd. Het systeem is hier op school nog niet in gebruik, omdat de teamleden nog niet zijn geschoold. Ik heb de leverancier van de Fiep app verzocht om de mogelijkheid tot het melden van een absentie uit te zetten, totdat de Fiep app officieel van start gaat op 10 april.

Wij verzoeken u om ziek- en afwezigheidsmeldingen van uw kind tot 10 april nog telefonisch te doen.

Met vriendelijke groet,

Lia van Roosmalen