Sponsorloop Sint Barbara

ingevoerd op 08-05-2019

Sponsorloop Sint Barbara

Op woensdag 29 mei organiseert de Sint Barbaraschool een sponsorloop.

De kinderen van groep 1 t/m 8 gaan hardlopen voor de ontwikkeling van ons speelplein.

Het is de bedoeling om van ons schoolplein een echt speelplein te maken, dat zowel binnen als buiten de schooltijden een plek wordt waar ieder kind graag komt om te spelen.

Celeste en Fabian Plak werken met de Cruyff Foundation en de Nederlandse Volleybalbond  samen om met de Barbaraschool ons schoolplein om te toveren tot een Schoolplein 14. Een plein waarop alle kinderen van de school op een hele toffe manier kunnen sporten.

Echter om onze plannen te realiseren hebben wij meer geld nodig. Vandaar deze actie.

De kinderen hebben deze week de sponsorkaarten meegekregen. Ze hebben dan ongeveer 5 weken om langs de deuren, bij familie, in het dorp en buiten het dorp, geld in te zamelen middels deze sponsorkaart.

sponsorloop sponsorloop