bericht over nieuwe oudergeleding MR

ingevoerd op 21-06-2019

Beste ouders,

Zoals wellicht bekend bij jullie komen de functies van Paul Vast en Gertjan Bleeker beschikbaar binnen de MR.

Beiden hebben aangegeven zich niet langer verkiesbaar te stellen en zullen met ingang van het nieuwe schooljaar terugtreden uit de MR.

Daarom hebben wij enkele weken geleden een oproep gedaan of er onder u gegadigden waren de vrijgekomen posities, waarna wij,  bij voldoende aanmeldingen verkiezingen zouden uitschrijven op 1 juli 2019.

Naar aanleiding van deze oproep hebben zich twee ouders gemeld, te weten Eefje de Vlieger en Erik Kaan, waarmee de vrijgekomen posities gelijk worden ingevuld.

Het houden van verkiezingen is daardoor niet langer nodig.

Wij danken Eefje en Erik dan ook van harte voor hun enthousiaste aanmelding en heten hun van harte welkom binnen de MR.

Rest ons Paul en Gertjan hartelijk te bedanken voor hun inzet en betrokkenheid bij de school de afgelopen jaren.

Met vriendelijke groeten,

MR Sint Barbaraschool (Oudergeleding)