Openingsprogramma voor morgen bekend

Het programma voor morgen voor de opening van het plein is bekend.

De kinderen verzamelen om 8.30 in de klas en komen klasgewijs weer naar het plein. Om kwart voor 9 is daar een korte officiële handeling, die verricht zal worden door Celeste en Fabian Plak.

Daarna zullen we de coatings, die door de kinderen zijn gekozen, introduceren door met enkele afgevaardigden van de klassen en Celeste en Fabian deze uit te proberen. De afgevaardigden van de groepen 1-2-3 lopen hard op onze hardloopbaan, die van groep 4 en 5 zullen de stippen op de muur uitproberen en tenslotte spelen kinderen uit groep 6,7 en 8 een potje volleybal tegen Celeste en Fabian op ons nieuwe speelveld. Binnenkort zullen daar voetbaldoeltjes verschijnen, met een hekwerk. Nu worden er nog allerlei spelletje gespeeld.

Het programma zal tot ongeveer half 10 duren. U bent van harte welkom om met de kinderen ons Schoolplein 14 te openen.

normal_Schoolplein_14_still normal_Schoolplein_14_still