Deelname kinder kermis viswedstrijd voor de kinderen

Zondag 15 september 2024 van 10 uur tot 11 uur

Locatie: De waterkant langs de Watering en achter de Vlet, de Piek en de Flint.

Leeftijd: Van 4* tot en met 12 jaar

Alleen kinderen die in Tuitjenhorn en ’t Rijpje wonen en/of op school in Tuitjenhorn zitten mogen meedoen. *Het kind moet 4 jaar zijn op het moment van de viswedstrijd. Deelname onder de 4 jaar is niet mogelijk.

Inschrijfgeld: € 4,00 per kind.

Inschrijven bij: Diana Tijm, De Punter 10, Tuitjenhorn.

Inschrijven doe je als volgt: Doe een briefje in een envelop met het gepaste inschrijfgeld. De envelop mag in de brievenbus gedaan worden op het bovengenoemd adres. Als er geen of onvoldoende inschrijfgeld in de envelop zit, kan er niet worden ingeschreven.

De volgende gegevens moeten op het briefje gezet worden:

-   Naam en leeftijd kind

-   Jongen of meisje

-   Adres kind

-   Telefoonnummer

De inschrijving is vanaf nu geopend tot en met woensdag 11 september.

Schrijf snel in. VOL=VOL.

Toegestaan aas: wormen, brood, maden (bijvoeren is niet toegestaan).

Op zondag 15 september kunnen de plaatskaartjes van 9 uur tot half 10 worden opgehaald op De Punter 10. Bewaar het plaatskaartje goed want alleen met dit kaartje kan je drinken en een zakje snoep halen in het Ahoj. Na de viswedstrijd is de prijsuitreiking in het Ahoj vanaf half 12. Elke deelnemer heeft prijs!

Afbeelding1 Afbeelding1