Pap, mam, draag jij je steentje bij?

Iedereen kan zijn of haar steentje bijdragen op school. Leerkrachten natuurlijk vanuit hun werk, kinderen omdat zij nu eenmaal op school zitten, maar ook ouders kunnen dat.

Voor iedereen is dat anders. De een kan een grotere steen bijdragen dan de ander natuurlijk.

Op woensdag 16 oktober om 19.30 uur gaan we op school daadwerkelijk steentjes maken om iets bij te dragen aan activiteiten op school. Komen jullie ook?

We gaan een filmpje bekijken over waarom we dit met z’n allen zouden moeten doen, bekijken wat er op school al gebeurt, maar ook echt met elkaar iets doen om nog meer mensen te vinden die een steentje kunnen bijdragen aan de schoolgemeenschap.

Pap, mam, kom je ook je steentje bijdragen? Laat het ons even weten op ouderexpeditie.hogeakker@blosse.nl

steentje bijdragen steentje bijdragen