Bericht van de MR

Beste ouder(s) / verzorger(s),

Gisteravond hadden wij de eerste vergadering van dit schooljaar. Vanuit de personeelsgeleding hebben wij afscheid genomen van juf Kirsti. Zij heeft ervoor gekozen om te stoppen met de MR, omdat zij al heel wat jaren in de MR zat. Wij zijn heel blij dat juf Elise haar plaats inneemt. Wij bedanken Kirsti voor haar inzet en betrokkenheid bij de MR.

Wij hebben o.a. gesproken over de start van dit nieuwe schooljaar. Het was fijn om dit schooljaar te kunnen starten met het gehele team. Vanuit de ouders hebben wij terug gekregen dat de startgesprekken voor de groepen 3 t/m 8 als zeer positief zijn ervaren. Tijdens de komende studiedag (dinsdag 8 oktober) gaat het team nadenken over hoe de gesprekken in november vorm gegeven gaan worden.

Ook hebben wij met de OC van de opvang gezeten om de eerste stappen voor de Hoge Akker raad te bespreken. Wij zijn heel blij om aan u te kunnen melden dat wij in januari ’25 van start gaan!

Tot zover, mocht u vragen of opmerkingen hebben...weet ons vooral te vinden. Dit kan via het mailadres: medezeggenschap.barbara@blosse.nl.

Met vriendelijke groeten,
de leden van de MR