Reminder: Vrijwillige ouderbijdrage 2024-2025

Beste ouder(s) en verzorger(s),

In dit bericht ontvangt u informatie over de vrijwillige ouderbijdrage.

Als u uw kind inschrijft op de Sint Barbaraschool bent u automatisch lid van de Oudervereniging, waarvan de ouderraad het bestuur vormt. De ouderraad bestaat uit zowel ouders als ook leerkrachten.

De ouderraad is er om allerlei activiteiten op school te ondersteunen zoals:

Schoolreisjes

Sportactiviteiten

Sinterklaas

Excursies

Verkeer

Musical, en nog veel meer!

Om deze activiteiten te kunnen bekostigen willen wij u vragen om voor elk kind een ouderbijdrage te betalen. De ouderbijdrage voor het schooljaar 2024-2025 is vastgesteld op 40 euro per kind.

U kunt dit bedrag overmaken op:

IBAN nummer NL33 RABO 0363 2520 45 t.n.v. Oudervereniging Sint Barbaraschool.

Vermeld bij betaling duidelijk de voor- en achternaam en de groep van uw kind(eren).

Indien u vanwege uw financiële situatie niet in staat bent om de ouderbijdrage te betalen, kunt u een aanvraag voor ondersteuning doen bij de gemeente Schagen via een zogeheten Meedoenbudget.

Meer info: www.meedoen.schagen.nl (http://www.meedoen.schagen.nl)

Mochten er vragen zijn over de financiën van de ouderraad dan kunt u een bericht sturen naar penningmeester.sintbarbaraschool@blosse.nl (mailto:penningmeester.sintbarbaraschool@blosse.nl)

Met vriendelijke groet,

Penningmeester ouderraad Sint Barbaraschool